خرید دستگاه هشدار دهنده خواب
نوشته شده توسط : مهران
 

خرید دستگاه هشدار دهنده خواب - همیشه در هنگام رانندگی یکی از خطراتی  که هر راننده را تهدید می کند خوابیدن در حین رانندگی می باشد و این امر طوری می باشد که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیافتد و اصلا قابل پیش بینی نخواهد بود و کافیست تا یک چشم بر هم زدن منجر به وقوع حادثه ای بسیار بزرگ شود.ما امروز در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان محصولی را با نام دستگاه هشدار دهنده خواب تهیه و تدارک دیده ایم و براحتی می توانید انرا همین الان از فروشگاه خرید کرده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه هشدار دهنده خواب پشت گوش نصب شده و در صورت بروز خواب آلودگی راننده شروع به زدن الارم کرده و باعث می شود تا دوباره راننده هوشیاری خود را به دست آورد.شما می توانید برا ی جلوگیری از حوادثی که ممکن است با پرداخت هیچ هزینه ای دیگر جبران پذیر نباشد  با صرف هزینه ای اندک یکی از این دستگاله های هشدار دهنده خواب را تهیه کرده و خود و عزیزانتان را از این خطر بزرگ مسون نگه دارید.

 

 

 


همانطور که در تصاویر هم مشخص است این دستگاه مانند یک هندزفری بلوتوث بوده و در پشت گوش انرا قرار می دهید. و سنسور آنرا درون گوش خود می گذارید .به محض اینکه سر راننده از حالت عادی خارج شود و شروع به تکان بخورد این دستگاه بشروع به لرزش و الارم زدن کرده و باعث می شود تا رانننده متوجه خطر گردد.
هر سابه متاسفانه به خاطر چرت زدن پشت فرمان و خواب آلودگی شاهده تصادف های بسیاری در ایران هستم که بیشتر انها نیز متاسفانه منجر به حوادث و خسارت های جبران ناپذیر جانی هستند.پس با تهیه این محصول و با صرف هزینه ای اندک دیگر خود را رد مقابل چرت زدن در هنگام رانندگی بیمه نمایید.
کافیست تا دکگمه پاور دستگاه را روشن کرده و آنرا مانند هندزفری در درون گوش خود قرار دهید. ما امکان خرید دستگاه هشدار دهنده خواب را برای شما فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با هزینه ای اندک این محصول را تهیه نموده و خود را خطرات احتمالی رانندگی بیمه نمایید.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: